Reklamacije i načini plaćanja
NAČIN PLAĆANJA
Plaćanje se vrši na neki od sledeća tri načina:
1)Pouzećem –Gotovinu kupac daje kuriru pri preuzimanju paketa
2)Uplatom na račun –E bankingom ili popunjavanjem i overom uplatnice u pošti
3)Plaćenjem karticama– Kupac može direktno platiti nekom od platnih kartica na sajtu, pri čemu kada kurir stigne na adresu kupca,kupac ne plaća ništa,samo vrši preuzimanje paketa
CENE
Sve navedene cene na sajtu su prikazane sa uračunatim PDV–om. Ukoliko kupac poruči robu, a u međuvremenu se promeni cena tog proizvoda Comfy.rs će prihvatiti cenu koja je bila prikazana u trenutku kreiranja porudžbenice.
DOSTAVA
Dostava za narudžbine u iznosu većem od 2000,00 rsd je besplatna.
REKLAMACIJE
Svako oštećenje, nedostajanje delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda koji je kupljen na sajtu Comfy.rs,koje kupac primeti po primanju robe OBAVEZAN je da prijavi u roku od 24h OD PRIJEMA ROBE uz priložene fotografije oštećenja proizvoda koje se mogu dostaviti putem elektronske pošte (e-mail): info@vamos.rs ,čime mi kao internet prodavac pokrećemo proces reklamacije. Reklamacijom se može smatrati i primedba zbog pogrešno obračunate cene i drugih nesaobraznosti.
Reklamacija se može uložiti putem elektronske pošte (e-mail): info@vamos.rs ili pozivom na broj: 011/2281/379.
Prodavac (Comfy.rs) je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši, odnosno pruži predlog rešenja u zakonski predviđenom roku 15 dana od dana podnošenja reklamacije.Ukoliko kupac ne prati uputstva o održavanju kupljenog artikla, odnosno nepravilno održava artikl ili se ne odnosi prema njemu korektno, odnosno nepravilno ga koristi, artikl ne podleže garanciji.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti kupca i navede rok u kome će je rešiti.
Ukoliko je reklamacija usvojena i odobrena, troškove transporta spornog artikla do magacina prodavca snosi sam prodavac.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
Povraćaj sredstava vršimo po prijemu vraćene robe u naš magacin.
POVRAĆAJ SREDSTVA U SLUČAJU PLAĆANJA KARTICOM – U slučaju vraćanja robe, ili ukoliko poručenu i plaćenu robu nemamo na stanju, i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja,Comfy.rs je u obavezi da uputi zahtev banci za obavljanje povraćaja sredstava na račun korisnika kartice.
POVRAĆAJ SREDSTVA U SLUČAJU PLAĆANJA POUZEĆEM – U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od kurira D-Express kurirske službe, bez obzira na razlog vraćanja, Comfy.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko računa u banci, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika bankovnog računa kupca. Broj bankovnog računa kupca, sam kupac šalje na mejl: info@vamos.rs ili po dogovoru usmenim putem na broj telefona:011/2281/379
POVRAĆAJ SREDSTVA U SLUČAJU PLAĆANJA PREKO RAČUNA – U slučaju vraćanja robe, ili ukoliko poručenu i plaćenu robu nemamo na stanju, i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio elektronski-preko računa, bez obzira na razlog vraćanja,Comfy.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo putem računa u banci, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika bankovnog računa kupca.
ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU
Kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od dana prijema robe, bez navođenja razloga. Ukoliko kupac odustane od artikla iz bilo kojih razloga, a artikl po svemu odgovara opisu na sajtu i u ispravnom i neoštećenom je stanju, sam kupac snosi troškove transporta do adrese prodavca i brine o pravilnom pakovanju pošiljke kako se ne bi oštetila u transportu ka prodavcu. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državninu kupca, odnosno trećeg lica koje je kupac odredio a nije prevoznik.
Zbog roka 14 dana, kupac je dužan da brine da se kupljeni artikl ne ošteti dok je u njegovom vlasništvu.
OŠTEĆENJA U TRANSPORTU
Svako oštećenje prilikom transporta, nedostajanje delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda koji kupac primeti po primanju robe, obavezan je da prijavi u roku od 24h od prijema robe praćeno fotografijama oštećenja proizvoda putem elektronske pošte (e-mail): info@vamos.rs čime pokrećemo proces reklamacije kako biste dobili nov,ispravan i neoštećen proizvod.
Garantni rokovi:
Svaka kategorija proizvoda podleže različitim garantnim rokovima(od datuma izdavanja fiskalnog računa):
-Bazeni:
1)sa peščanom pumpom:2 godine
2)sa filter pumpom:1 godina
-Spa(djakuzi):1 godina
-Peščane pumpe:2 godine
-Hlorinator:2 godine
-Magnetna led svetiljka/višebojne led prskalice:1 godina
-Solarni pokrivači:3 meseca
-Usisivači:1 godina
-Čamci:3 meseca
-Motor za čamac:2 godine
-Dušeci na naduvanje:
1)Sa ugrađenom električnom pumpom:1 godina
2)Bez ugrađene električne pumpe:3 meseca