Reklamacije i načini plaćanja
NAČIN PLAĆANJA
Plaćanje se vrši na neki od sledeća tri načina:
1) Pouzećem – Kupac gotovinu daje kuriru pri preuzimanju paketa.
2) Uplatom na račun – E-bankingom ili popunjavanjem i overom uplatnice u pošti.
3) Plaćenjem karticama – Kupac može direktno platiti nekom od platnih kartica na sajtu, pri čemu prilikom dolaska kurira na adresu kupca, kupac ne plaća ništa, samo vrši preuzimanje paketa.
CENE
Sve navedene cene na sajtu su prikazane sa uračunatim PDV–om. Ukoliko kupac poruči robu, a u međuvremenu se promeni cena tog proizvoda, Comfy.rs će prihvatiti cenu koja je bila prikazana u trenutku kreiranja porudžbenice.
DOSTAVA
Cenovnik dostave možete pogledati ovde.
REKLAMACIJE
Svako oštećenje, nedostajanje delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda koji je isključivo kupljen na sajtu Comfy.rs, a koje kupac primeti po preuzimanju robe, OBAVEZAN je da prijavi u roku od 24h OD PRIJEMA ROBE. Kako bi reklamacija bila prihvaćena, neophodno je da se dostave i fotografije oštećenja proizvoda putem elektronske pošte na info@comfy.rs čime se pokreće proces reklamacije. Reklamacijom se može smatrati i primedba zbog pogrešno obračunate cene i drugih nesaobraznosti.
Reklamacija se može uložiti putem elektronske pošte (e-mail): info@comfy.rs ili pozivom na broj: 011/2281/379.
Prodavac (Comfy.rs) je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši, odnosno pruži predlog rešenja u zakonski predviđenom roku 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Ukoliko kupac ne prati uputstva o održavanju kupljenog artikla, odnosno nepravilno održava artikal ili se ne odnosi prema njemu korektno, odnosno nepravilno ga koristi, artikl ne podleže garanciji.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti kupca i navede rok u kom će je rešiti.
Ukoliko je reklamacija usvojena i odobrena, troškove transporta spornog artikla do magacina prodavca snosi sam prodavac.
POVRAT SREDSTAVA
Povrat sredstava vršimo po prijemu vraćene robe u naš magacin.
- POVRAT SREDSTAVA U SLUČAJU PLAĆANJA KARTICOM – U slučaju vraćanja robe ili ako naručena, a plaćena roba nije dostupna, Comfy.rs je dužan da zatraži povrat sredstava od banke i prenese ih na račun kartice kupca. Ovo važi bez obzira na razlog vraćanja robe.
- POVRAT SREDSTAVA U SLUČAJU PLAĆANJA POUZEĆEM – U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio pouzećem putem BEX kurirske službe, Comfy.rs je dužan da izvrši povrat sredstava isključivo putem bankovnog računa. To znači da će banka, na zahtev Comfy.rs, obaviti povrat sredstava na bankovni račun kupca. Kupac treba da pošalje broj svog bankovnog računa na mejl: info@comfy.rs ili po dogovoru usmenim putem na broj telefona: 011/2281/379.
- POVRAT SREDSTAVA U SLUČAJU PLAĆANJA PREKO RAČUNA – U slučaju vraćanja robe ili ako naručena i plaćena roba nije dostupna, Comfy.rs je dužan da izvrši povrat sredstava isključivo putem računa u banci. To znači da će banka, na zahtev Comfy.rs, obaviti povrat sredstava na bankovni račun kupca, bez obzira na razlog vraćanja.
ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU
Kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od dana prijema robe, bez navođenja razloga.
Ukoliko kupac odustane od artikla iz bilo kojih razloga, a artikl po svemu odgovara opisu na sajtu i u ispravnom i neoštećenom je stanju, sam kupac snosi troškove transporta do adrese prodavca i brine o pravilnom pakovanju pošiljke kako se ne bi oštetila u transportu ka prodavcu.
Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državninu kupca, odnosno trećeg lica koje je kupac odredio, a nije prevoznik.
Zbog roka 14 dana, kupac je dužan da brine da se kupljeni artikl ne ošteti dok je u njegovom vlasništvu.
OŠTEĆENJA U TRANSPORTU
Svako oštećenje prilikom transporta, nedostajanje delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda koji kupac primeti po primanju robe, obavezan je da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Svaka prijava mora biti praćena fotografijama oštećenja proizvoda koje se šalju putem elektronske pošte (e-mail) na info@comfy.rs čime se pokreće proces reklamacije.
GARANTNI ROKOVI:
Svaka kategorija proizvoda podleže različitim garantnim rokovima (od datuma izdavanja fiskalnog računa):
- Bazeni:
– Električni deo bazena (pumpe): 2 godine
– Korito: 1 godina - Spa (đakuzi): 2 godine
- Korito: 1 godina
- Hlorinator: 2 godine
- Peščana pumpa: 2 godine
- Filter pumpa: 2 godine
- Magnetna led svetiljka/višebojne led prskalice: 1 godina
- Solarni pokrivači: 3 meseca
- Usisivači: 1 godina
- Čamci: 3 meseca
- Motor za čamac: 2 godine
- Dušeci na naduvanje:
– sa ugrađenom električnom pumpom: 2 godine
– bez ugrađene električne pumpe: 3 meseca